Dreiländertour - silniční cyklistika

Dreiländertour – výlet na silničních kolech

Cappuccino v Itálii, odpolední svačina ve Slovinsku a večeře v Korutanech.
Zažijte a vychutnejte si tři země pohodlně běhen jednoho dne na silničním kole.
Začíná se u Faaker See na B85 do Fürnitzu. Odbočit vpravo na B83, podjezd pod dálnicí, odbočit vlevo Unterschütt po Unterfederaun.
Na tété silnici je malý provoz a vede k úpatí přírodního parku Dobratsch kolem náspu kdy v roce 1348 došlo k obrovskému skalnímu sesuvu a dnes toto místo tvoří jedinečný hotspot biodiverzity ve střední Evropě.

Dále opět na B83 a přes Arnoldstein Thörl Maglern přejedete k Tarvis, která je známá rušným textilním trhem a různorodou kuchyní. Různé bary, kavárny a pizzerie vás zvou na první přestávku. Od Tarvis se pokračuje na východ, jižně od Karawanken směrem do Slovinska. Doporučuje se také objížďka do Laghi di Fusine.

V Rateče minete italsko-slovinské hranice a po několika kilometrech se dostanete do Podkoren, a pokračujete směrem doleva na Wurzenpass. Pokud máte čas, můžete se zastavit a odpočinout u lyžařského areálu Skiweltcuport Kranjska Gora. Následuje výstup na Wurzenpass. Sestup z Wurzenpass do údolí může být velmi rychlý, strmé svahy vyžadují koncentraci na jízdu.

V údolí se pokračuje přes Fürnitz k Finkensteinu. Hrad Finkenstein rozhodně stojí za shlédnutí. Poskytuje krásný výhled na okolní Karavanky a jezero Faaker See. Konají se zde festivalová představení a koncerty.

Krátký sestup do Latschachu a finálních osm kilometrů kolem jezera Faaker See, zakončí tuto jedinečnou cyklisticou túru.

Dreiländertour - silniční cyklistika

Dreiländertour
Výchozí bod:
Faaker See

Trasa:
Faaker See - Finkenstein - Fürnitz - Unterfederaun - Unterschütt - Pockau - Arnoldstein - Thörl-Maglern - Tarvisio - (Laghi di Fusine) - Rateče - Podkoren - (Kranjska Gora) - Wurzenpass - hard - Fürnitz - Finkenstein - Altfinkenstein - Latschach - Faaker See