Zell - Rosenalm - Kreuzjoch
Díky výjezdu lanovkou Rosenalmbahn/Zillertal Arena se snadno dostanete na vrchol Rosenalm (1744 m), výchozí bod této túry. Od horní stanice lanovky půjdete nejprve doleva až ke křižovatce, na které odbočíte vpravo a půjdete lehkým stoupáním až k Gründlalm. Tam se nachází další rozcestí. Půjdete doleva a budete pokračovat dále až k horské chatě Kreuzjochhütte. Odtud doprava dále až ke Kreuzjoch Alm (v provozu pouze v zimě). Za touto horskou chatou půjdete doleva, až krátce před horní stanicí lanovky Hanser X-PRESS narazíte na turistickou stezku, vedoucí přes horský hřeben. Poté, co přejdete sjezdovku, vede turistická trasa na jižní stranu svahu, vedoucí opět na horský hřeben (Übergangsjoch), který vede až k vrcholu Kreuzjoch (2558 m).
Doba výstupu: 5 hodin

Všechny turistické trasy vedoucí z Zellu najdete pod tímto odkazem:
www.zillertalarena.com/de/zell/sommer/

Z Gerlosu údolím Krummbachtal
Jednoduchá trasa do údolí Krummbachtal, po cestě na vás čekají tři horské chaty, včetně cílové Krumbachrast. Vychází se od parkoviště lanovky Isskogelbahn kolem Almstüberl až k odbočce na Prölleralm - starou horskou chatu. Od chaty Krummbachrast mohou zdatnější turisté vystoupat přes Nöckentalalm k horní stanici Isskogel.

Všechny turistické trasy vedoucí z Gerlosu najdete pod tímto odkazem:
www.zillertalarena.com/de/gerlos/

Z Krimmlu údolím Achental
Půjdete vpravo podél Krimmler Wasserfälle, nejvyšších vodopádů Evropy, po jednoduché vyhlídkové cestě nahoru až ke Gasthofu Schönangerl. Odtud je krásný pohled na 380 m vysoké vodopády. V další části cesty se vám otevře překrásné údolí Hochtal. Po hodině a půl dojdete ke krimmelskému Tauernhausu. Tento dům je starý více než 600 let a dříve byl důležitým bodem pro mnoho obchodníků a vandrovníků, kteří tento přechod využívali již ve středověku. Zpátky půjdete stejnou cestou.
Doba výstupu ke Krimmler Tauernhaus: 3 hodiny

Všechny turistické trasy vedoucí z Krimmlu najdete pod tímto odkazem: